Sunday 3 April 2011

THANK YOU // TAKK

Norsk til slutt 

I admit it - I check the pageview count every day. And today it passed 2000. And I haven't even figured out how to do tags. And this blog is only two months old. I don't have the words to express what I feel about this, so I'll just say:

THANK YOU FOR READING!!! 

-----------------------


Jeg innrømmer det villig vekk - jeg sjekker antall sidevisninger hver dag. Og i dag gikk tallet over 2000. Og jeg har ikke engang funnet ut hvordan  jeg lager søkeord. Og denne bloggen er bare to måneder gammel. Jeg finner ikke ord for å beskrive hva jeg føler nå, så jeg sier bare:

TAKK FOR AT DERE LESER!!!  

No comments:

Post a Comment

As the Vulcans say: "I rejoice in our differences". Comments, questions and differing opinions are welcome.

Because of spam, comments are now moderated.